Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Träning kan knappast vara bra, så trött som man blir av det

Igår tog jag mitt förnuft till fånga och tränade. Och ingen ska tro att jag inte gick ut stenhårt, jag valde att börja med Body Pump! Nån som varit på det nån gång? Annars är det nog svårt att förstå hur jobbigt det var. 10 låtar, en muskelgrupp för varje. Första låten var uppvärmning, och inte ens en minut in i den låten ville jag gå hem igen för då var jag trött. Huvva, det var tungt, men jag klarade det!! Å jag var så sjukt nöjd! Idag har jag inte så ont överallt, men det lär ju vara värre i morgon...

Nu är det en ny dag, väntar på sms från lillasyster som aldrig vill komma och väntar på att klockan ska bli efter nio då jag och Jessica ska fara på jobbet. Ska köpa med mig lite yoghurt till jobbet idag tänkte jag.

Ja i övrigt var det inte så mycket mer tror jag. Jobbar ganska sent idag vilket känns lite ruttet. Eller sent och sent. Slutar väl runt 18.20 eller nåt men det känns sent. Jag tycker om att jobba tidigt, för då får man gå hem nån gång..

Har även fått ett fint uppdrag på jobbet att informera nya elever om facket, Seko i vårt fall, och de fördelar det finns med att vara med i ett fackförbund när man jobbar. Det ska bli spännande. Ska vara med på första gruppen idag, tillsammans med hon som haft det innan, sen blir det all by my self vad jag förstått. Jag ser fram emot det.

Nej nu ska jag fortsätta vänta på sms:et och sen göra mig klar för att åka.
Ha en bra dag då..

Kommentarer

Postat av: nettan

Skitbra vännen! Hoppas jag får bort mitt jockskort snart så kan vi träna tillsammans! Puss

2009-01-14 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: