Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tvättstugehelvetet

Tänkte försöka mig på en dag med fullt upp, klev upp halv 7 å skulle ut å tvätta. Ska vara på jobbet 10.50 för lite massage, tänkte jag skulle hinna tvätta bort så mycket som möjligt innan det. JAJUST! Men en maskin är, som vanligt, trasig. Felanmäld 5 januari, östersundsbostäder var där den 8 januari å kollade på den, står att det beräknas vara klart; Snarast. Men idag är det den 19:e, å FORTFARANDE är den trasig!?!?! Om dom för det första kunde åka dit på en gång istället för tre dagar senare, och för det andra göra klart det dom börjar med nån gång..... HATA!! Det går bra nu, som Petter skulle sagt..

Hur som helst ska jag som sagt vara på jobbet 10.50 på massage till 11.20, sen börjar jag jobba 12.10, ska ha sekomöte 13.40 å en timme framöver, sen jobbar jag till 16.10, då jag gasar hemöver för att bli upphämtad av Nettan och vi åker till bräcke på ljusvisning. Sen blir det hem å sova!

Nej nu ska jag ta mig ett glas mjölk å en skål med yoghurt innan jag springer ner till tvätten igen, hinner nog med två maskiner till iaf om jag har tur....

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Det är bara att felanmäla igen, deras minne är som gravidas och ammandes - dvs i princip totalt obefintligt...

2009-01-19 @ 10:24:12
Postat av: nathalie

ska du inte blogga om vad du ska göra för superroligt på fredag när du slutar jobbet ?;D

2009-01-21 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: