Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Vad gööör jag?

Blev alldeles för sent igårkväll, somnade inte förrän efter 12... Å upp för snart en halvtimme sen för att steka bacon å ägg till frukost.. Vad håller jag på med!? Det kan inte vara vettigt.. :)

Jobbar idag... sen ledig en dag... sen jobba 4... sen ledig en... jobba fyra... ledig två... jobba fem.... det ser aldrig ut att bli nåt ledigt för mig... som jag behöver.....

Nåja, ska äta upp å gå å se om bilen startar idag...

Kommentarer

Postat av: Morsan

Jag har hört att det är många som kliver upp 30 min tidigare på morgonen för att äta frukost. Det är nog inte vad man äter utan att man äter som är det viktiga. Så sen, spelar det någon roll om du mår bra ? För det var väl det du skulle ?! Heja !!

2009-01-05 @ 06:42:02
Postat av: Anonym

Bacon och ägg är ju jättevanlig frukost i england har jag hört! Så det är bara att smaska på! =)

2009-01-05 @ 08:26:29
Postat av: Cathrin

Japp, det var jag igen... ;P

2009-01-05 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: